sreda, 7. oktober 2015

Kultuni dan in kamišibaj na Vranskem


Letos praznujemo 150 - letnico rojstva slovenskega založnika Lavoslava Schwentnerja, rojenega na Vranskem, kjer je obiskoval tudi osnovno šolo. 
Ob tej priložnosti so na osnovni šoli Vransko - Tabor 29.9.2015 izpeljali kulturni dan, besedo o življenju in delu Lavoslava Schwentnerja pa prepustili našemu antikvarju Roku Glavanu. Poleg tega so otroci lahko spoznali njim novo tehniko pripovedovanja zgodb ob slikah, kamišibaj. Zagotovo je svojevrstno doživetje in izziv vzbuditi in predvsem obdržati otrokovo pozornost. Še posebej, če je teh otrok polna telovadnica :). Kamišibaju to uspeva. 

Nekaj vtisov kako so otroci doživeli kamišibaj in kulturni dan, so na njihovi spletni strani zapisali kar sami: 



VŠEČ MI JE BILO:
– ko sem risal kralja in ježa petelinu. (Maj)
– ko nam je gospod pripovedoval pravljico. (Žan Luka)
– ko sem risala sina ježe, ki se je igral sam. (Laura)
– ko sem risal sina ježa na petelinu. (Nik)
– ko smo bili na predstavitvi. (Eva)


– Na kulturnem dnevu mi je bilo zelo všeč. Ker smo poslušali zgodbico sin ježek. Všeč mi je bilo tudi risanje. In veliko smo izvedeli o Schwentnerjevih časih. Veliko smo izvedeli tudi o Schwentnerju. (Bine Filač, 2. B)

– Na kulturnem dnevu mi je bilo všeč, ko sem slikal grad in ko smo spoznali gospoda Lavoslava Schwentnerja. (Miha Ahac, 2. B)


– Narisala sem princeso, ki je v gozdu videla ježka. To mi je bilo zelo všeč, ker smo risali sina ježka. Bilo mi je tudi všeč, ko nam je nek gospod pripovedoval pravljico in nam tudi kazal slike. (Zala Miklavc, 2. B)


– Všeč mi je bila predstava v telovadnici. Najbolj mi je bilo všeč, ko smo v podaljšanem bivanju šivali. Šivali smo slovenijo na papirju. (Larisa Bogataj, 2. B)


– V torek smo imeli kulturni dan. Najprej smo bili v telovadnici, kjer nam je gospod govoril o Schwentnerju in njegovi hiši. Omenil je zbirko starih koles. Drugo uro smo risali o sinu ježu. Narisal sem petelina. Nato smo izdelovali iz lesa in papirja. Izdelal sem zemljevid. Kulturni dan mi je bil všeč, ker smo risali in poslušali. (Nik Koca, 2. B)


– Najprej smo šli v športno dvorano. Ogledali smo si predstavo. Nato smo šli v razred. Učiteljica nam je prebrala pravljico. Kasneje smo imeli likovno umetnost. (Nejc Žnidaršič, 2. B)


– Danes smo meli v telovadnici predstavo. Gospod nam je predstavljal starinske knjige. Predstava mi je bila všeč. (Gašper Slapnik, 2. B)


Kamišibaj na Vranskem. Foto: OŠ Vransko









Ni komentarjev:

Objavite komentar